W O R K S H O P  T H E  B A S I C S

Jody Deijnen Photography

t e l e f o o n

06 81 21 28 12 

e - m a i l

info@jodydeijnenphotography.com

f o l l o w  m e

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Pinterest Icon
  • Grey Instagram Icon

1.

Wil jij weten hoe je camera werkt? 

2.

Een dag vol met tips hoe je te lichte of bewogen foto’s vermijdt?

3.

In een professionele studio?

Is fotografie een grote hobby van je? Lijkt fotograferen je gewoon heel leuk? Wil je meer halen uit de foto’s die je maakt?

Dan is de basis fotografie workshop “The Basics” zeker iets voor jou!
 

Fotografeer je nu vooral op de automatische stand? Of ben je al manueel aan het fotograferen, maar krijg je de achtergrond, de scherpte of het licht niet zoals jij het wil?
 

Dit alles en meer wordt in deze workshop uitgebreid behandeld.
 

In onze professionele studio met veel daglicht komen onderwerpen aan bod als: 

  • Waarom zijn foto's overbelicht of onderbelicht?

  • Waarom zijn ze bewogen?

  • Fotograferen in manuele stand

  • Scherpte/diepte

  • Instellingen van je camera (Diafragma, sluitertijd en ISO)

  • Verschillende lenzen en wat doen ze?

  • We laten je kennismaken met witbalans

  • Wat zijn al die knoppen op mijn camera eigenlijk?!

 

De workshop wordt geleid door 2 professionele fotografen in onze professionele daglichtstudio in Middelburg. De groep zal uit maximaal 14 personen bestaan, waardoor er genoeg ruimte is om zoveel vragen te stellen als je wil.

De workshop zal 5,5 uur in beslag nemen, inclusief een gezellige lunch.

We zullen beginnen met wat uitleg over de basis van fotografie, de camera en de instellingen, waarna we veel zullen oefenen met de behandelde stof. We zullen je veel tips en tricks meegeven die je kunt gebruiken en daarnaast krijg je de hele workshop in presentatievorm als handout mee naar huis. Dan kun je de workshop altijd nog eens teruglezen.

De workshop is voor zowel beginner als meer ervaren fotograaf geschikt. Het enige dat iedereen dient te bezitten is enthousiasme en wellicht ook wel een beetje geduld ;) 

  • Prijs: € 175 p.p inclusief BTW koffie/thee/frisdrank/lunch en handout.

  • Groep grootte: minimaal 10 personen en maximaal 14. (Wees er dus snel bij!!)

  • Tijd: 10.30 – 16.00 uur (de workshop is 1 hele zaterdag of zondag)

  • Workshop datum 2018:

    zaterdag 24 november - VOL 
    zaterdag 02 februari 2019
    zaterdag 06 april 2019 

 

Ben jij enthousiast en lijkt deze workshop perfect aan te sluiten bij je wensen? Wil jij meer halen uit de foto’s die je maakt en wil je een stap verder gaan dan wat je nu al kan? 

Meld je dan nu aan!
 

Wat heb je nodig?

  • Een camera met instelmogelijkheden voor  diafragma en sluitertijd. Het maakt niet uit of het een digitale spiegel reflex camera of een kleine compact camera is.

  • Pen en papier

  • Een flinke dosis enthousiasme!

 

Mocht je eerst nog wat meer informatie over de inhoud van de workshop willen hebben en/of deze geschikt voor je is, neem dan contact met me op. Of schrijf je hier in voor de workshop!

Dan is nu je kans! In 1 dag leer ik je, samen met Linda Hemmes van Linda Hemmes Fotografie,  de basis van de fotografie met de workshop THE BASICS.

N I E U W S B R I E F

W E R K G E B I E D

G E B O O R T E
 

N E D E R L A N D  &  B E L G I E

G O E S - T E R N E U Z E N  - B R E D A -
B E R G E N  O P  Z O O M- R O T T E R D A M - A N T W E R P E N - B R U G G E - G E N T - B R U S S E L
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
Zeeland, Nederland | info@jodydeijnenphotography.com | (+31)611509694